Ridning!

Hejsan svejsan!
Idag var det skola som vanligt. Men det var en rätt lugn dag. Gött det.
efter så åkte jag hem och efter ett tag så fick jag sms av elina och Sofia att jag skulle komma till coop för dem skulle säga en rolig sak. Så jag tog ett äpple och cyklade iväg. När jag kom dit så grundlurade dom mig verkligen! Sen efter det så åkte jag hem och bytte om till ridkläder och åkte till stallet. Vi skrittade fram genom att ta en sväng i skogen och sedan tränade vi att stå upp i 2-punktsits och 3-punktsits. efter det var jag "spagettih" i benen. Sen hem och duscha och åt. Och nu sitter jag här och ska snart sätta på filmen Yes Man. Min syrra såg den tidigare idag också och hon säger att den är bra.

Nu ska jag bara kolla runt på lite bloggar och andra sidor!
Puss. ♥



Det blev en bild på en mobilstrumpa som jag är sugen på att köpa sedan när jag får min touch, så jag inte får repor i skärmen;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0