Nu var det en vecka sedan jag..

Hej. Jag nu var det en vecka sedan jag bloggade sist. Men det är bara för att det är mycket med skolan och bloggadet är ju inte lika viktigt för mig som skolan. Men jag hoppas ni förstår.! Men jag ska försöka, så ofta det går.
Idag så var det skola. Och imorgon har vi studiedag. Jag säger bara ett ord! G Ö T T ! Och då ska jag och Sofia till stan. Det kommer bli mycket trevligt vill jag bara säga.

Förut så var jag och tittade på hennes innebandy-träning. För jag har nämligen tänkt att börja. Och ett lite extra + är ju att jag känner typ alla utom 2 st i laget. :) Nej nu ska jag gå och "tigga" pengar av pappa. Ciao!


Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Kul att du är med och tävlar :D

Lycka till! :)

Kram! :)

2010-09-22 @ 22:28:59
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0