Mattedag imorgon! :)

Hejsan! Jag hade lust att inte sätta texten i "mitten" idag om ni fattar. ;-) Det kändes som om det var längesedan jag gjorde på detta vis. Haha.
Idag så har det varit skola som vanligt. Efter det så var jag med Clara. Först åkte vi hem till henne så hon fick lämna sin väska och sen åkte vi hem till mig. Där värmde vi 4 pannkakor som vi hittade i frysen. När dom var klara så satte vi oss vid bordet och skulle ta på sylt. Då kom vi på att vi kunde måla av några killar i klassen. På den första pannkakan målade jag av en som heter Erik och Clara en som heter Oscar. Sen målade jag av Wilhelm och Clara Kenny. Haha, vi fick oss allt ett gott skratt där. Efter det så gick vi ut och cykla och sen så åkte jag hem vid 6 tiden. Då satte jag mig här vid datan och för en stund sedan var jag också och åt. Också har jag gjort franska läxan. Men jag får nog sitta med den ett tag till, för den var rätt svår. :/

Imorgon så är det ialllafall mattedag på höjda, så min klass har sovmorgon till klockan 10.00. Gött säger jag bara.! Efter det så ska jag vara med Alva. Jag kan ju bara säga att jag har saknat henne. Så det ska bli träning. Sen på kvällen är det ju träning också.

Juste! Igår skaffade jag facebook också. Jag har igentligen ingen aningn om varför jag skriver det på bloggen, men iaf. Nu ska jag checka några bloggar och sånt..! Hejdå. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0