Imorgon är det fredag! Kan det bli bättre?

Hejsan. Det går ju sisådär med bloggandet men jaja.
Idag så var det skola och efteråt så stannade jag kvar och väntade på att innebandy träningen skulle börja. Igentilgen kunde jag ha åkt hem, för det var 1 och en halv timme tills den börja, men jag orka inte. Så jag umgicks med Sofia och Elina, och ibland några till. Sofia och jag åkte till Willys och köpte en varsin kexchoklad efter skolan. För vi behövde ett "mellanmål" innan träningen. Ja juste, det har jag ju inte berättat. Jag ska nog börja i innebandy! För ja, som jag tyckte efter första träningen så var det kul. Men då måste jag skaffa klubba och skyddsglasögon. Men iaf. Efter träningen så cyklade jag Elina och Sofia tillsammans. Vi kom hem efter ungefär 1 och en halv timma. Gud vad vi är snabba. Men vi skrattade ju som bara den på vägen hem så. ;)
När jag kom hem så tog jag en lång och varm dusch och en så åt jag.

Nu sitter jag här och övar på min musikläxa. Vi ska nämligen sjunga för Monica (vår musiklärare) imorgon
och jag är inte på G för det. Men men. Jag ska iaf sjunga 21 guns med Green Day. Fast musiklektionen ligger klockan 8.00 på morgonen så jag lovar, det kommer låta super dåligt. Men det måste Monica nog vara beredd på. Haha!

Nu ska jag fortsätta öva.
Hade bra! ♥


Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Nu är finalisterna ute, titta in på vår blogg och kolla om du är en av de!

Klicka här: http://johannesoilir.blogg.se/2010/september/utkast-sept-25-2010.html#comment

(Denna kommentar är bara skickad till de som anmält sig)

Kram Johanna & Lana

2010-09-25 @ 15:11:13
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: Hannah

glöm inte anmäla dig på dagens blogg hos mig :)



kram

2010-09-25 @ 18:49:37
URL: http://bbuttterfly.blogg.se/
Postat av: Sveinungvera

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-10-07 @ 14:54:00
URL: http://sveinungvera.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0