Hård fotbolls träning!

Godkväll.
Föru var jag ju på träning. Det var en väldigt hård träning denna gång. Men mycket rolig.
Vi uppvärmde och körde lite teknik med bollarna. Sedan så körde vi en övning vi har kört ända sedan i vintras. Nick på hög boll. Och dem som nicka 1 gång utan studs fick en Eldorado Chokladkaka och dem som nicka 2 gånger fick en Marabou! Alva och Sadaf nickade två gånger. Och alla andra ska få eldorado-"kakor". Fast när vi körde match mot 96:orna på slutet gjorde jag mål, så jag får också en Marabou! ;-) Sen när jag kom hem duschade jag och sen så åt jag mat. Hamburgare! Mmh..
Sen så skulle jag försöka logga in på min rexnet men nej! Det vill ju såklart inte funka. -_- Så det blir att ta med Linn och gå till expeditionen imorgon på håltimman. Nu ska jag sitta lite mer på datan och sen göra några läxor.! Hade bra! ♥



P.s, bilden ska vara upp-och-ner! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0