Godnatt ;)

Jag tänkte bara säga lite kort om dagen innan jag stänger av datan och ska gå och läsa.!
Jo idag var det ju skola som vanligt. Fast på franskan så jobba vi inte utan vi gick till sannerudsvallen och kollade på när kill-skollaget i fotboll spelade. Det var gött! Sen så vid maten så skulle det ju bli potatisbullar men det fanns inga kvar när jag kom fram så jag tog 5 stycken små stekta potatisbitar och tvingade i mig och efter det så gick jag och köpte en baugett. Sen på slöjden när jag skulle sy på mitt ena hantag på min påse som jag gör så sydde jag utan tråd. Så smart är jag. ! ;D Sen så var det ju bara engelska och matte kvar på dagen och sen så slutade vi. Då var jag med Clara och Tina och vi gjorde chokladdoppade popcorn. Fast chokladdoppade vet jag väll inte om dem va, men en aning gött var det iaf. Sen åkte jag hem och nu ska jag läsa. Godnatt ♥



en av flera bilder från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0