Gjort illa handen?

Tjennare!
Nu sitter jag och tittar på Idol. För dom som titta igår så var det ju en vid namn Alice som blev utangen av Anders Bagge. Det var en lärare som gick på min skolas barn! Hoppas det går bra för henne senare i programmet. :-D
Iaf.
Förut så var det ju skola och fotbolls träning! I skolan hade vi NO.dag som började vid 12. Vi sköt med luftgevär, gick en tipspromenad, kollade på några djur skeletthuvun och horn, samla saker och göra eld som man skulle koka vatten över. När vi skulle koka vatten jobbade jag, Tina och Maja tillsammans. Vi fick upp elden tillslut. Men allt var ju blött i skogen så det var lite krångligt, men kul!
Sen på träningen så var det en super jobbig men super kul träning. Men vi körde någon grej på fotbollen när vi skulle ner med den kroppsdelen i marken som Angelika skrek ut. Då när hon sa rumpan så "kastade" jag och Clara oss ner på marken. Då råkade jag göra nått med handen så nu har jag super ont. Men jag får se m det går över till imorgon annars kanske jag får se om jag går till skolsköterskan. Fast nä.

Nu ska jag fortsätta titta på Idol och äta center! Hejdå. ♥



 

Dagensklädval;

Baseball jacka - Ginatricot
Svart linne - New Body
Mjukisbyxor - Teamsportia
Pingvinstrumpor - Torsbymarten
Löshår - Tradera


Kommentarer
Postat av: Felicia Ohlausson

gå in och anmäl dig i veckans blogg! :D

2010-09-10 @ 07:08:32
URL: http://fotokobran.blogg.se/
Postat av: Ninni

söt ;D <3

2010-09-10 @ 22:04:25
URL: http://tiiepninni.blogg.se/
Postat av: Felicia Ohlausson

underbart! :D

2010-09-11 @ 19:45:25
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0