Fotoblogg?

Hejsan!
Ja idag har det varit skola som vanligt. *suck* Men det gick rätt så fort. Sen när jag kom hem tänkte jag göra SO-läxan. Vi ska gå in på rexnet.se (en skolsida) och logga in och skriva svaret på frågan i forumet men när jag skulle logga in så vill det inte funka. Jag tänkte testa senare efter fotbollen igen, annars går jag och Linn till expeditionen på håltimmen och fixar nytt lösen. Det blir ju lite pinsamt, för det är ju tredje gången på två veckor. :-s Men det har ju inte funkat annars. Och sen så gör jag läxan på rasten. Annars har jag bara suttit framför datan sedan jag kom hem och lyssnat på musik och checkat bloggar och bilddagboken. Jag funderar även på att ta en macka eller gå ut och ta ett äpple från trädet innan träningen. För jag HATAR att träna på tom mage.

Sedan har jag funderat på att skaffa en fotoblogg. För jag ska börja fota mer nu hade jag tänkt mig. Men det blir ju mest natur-bilder och ibland modell-bilder jag kommer lägga in där isåfall. Annat kommer jag lägga in här också.
Men jag kommer inte på något bra namn.?!

Nej nu ska jag sticka ut. Jag tar med kameran och fotar lite samtidigt. Vi får se hur jag gör med fotobloggen. Om jag startar en eller inte. Hur som helst!

Puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0