Färgat löshåret! :)

Hejsan på er.
Idag så var det skola som vanligt, men det kunde ni väll nästan lista ut? ;-) Efter så var jag med Tina och vi satt på datan, övade på läxorna och köpte hårfärg. Sen så färgade jag mitt hår.
Fast nä, jag färgade mitt lös-hår. Det tog ca 1 och en halv timme, för jag skulle tvätta det efter också. Jag vet att jag är duktig, jag vet. :-) Efter det hade jag rätt ont i ryggen eftersom jag hade stått över badkaret och böjt på ryggen rätt länge. Så jag gick och tog det lungt och gjorde några läxor.
Imorgon är det NO-dag i skolan för klass 7E och 7F. Men den börjar kl 12, så vi har lektioner fram till det. Så jag ska ta på mig ett riktigt mysikgt "klädval" imorgon! Och det tänker jag lägga upp på bloggen imorgon.

Igår så kom ju den nya mobilen också. Nu håller jag på att lära mig den, men den var rätt lättlärd som tur var. För annars så skulle jag få problem. ;-)
Det var ju också fotbollsträning igår. Vi gjode några övningar ch sen spelade vi match mot 96:orna i slutet. Vi van med 2-0.

Och till helgen blir det att åka till torsby marten med Sofia Bönström! Det kommer bli riktigt kul och jag gissar att vi kommer skratta mer än vad vi pratar, som vanligt? Haha, jag älskar dig Sofia. ♥

Nu ska jag göra iordning mig inför kvällen, kollla lite bloggar och sedan läsa Bröderna Lejonhjärta. Vi ska ju läsa 50 sidor varje vecka i den. Jag kan ju inte säga att jag tycker det är kul, men jag klarar det iaf. Nu har jag inget mer att tillägga än hejdå!


det blev en bild på mitt linskydd för att jag älskar min kamera! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0