Super dag !

Moshi Moshi !
Idag har det varit en sånhär bra dag igen. Jag älskar sånna dagar. ♥
Vid ungefär kvart över 11 så åkte mamma, elin, pappa och jag in till stan för elin skulle tilloptikern. Efter 5 min var hon klar. Under tiden var jag med pappa och letade efter en vit skjorta och en slips. Men sen kom mamma och hjälpte han och sen gick vi och kollade efter en kappa åt mig. Jag hittade en som jag stortrivdes i. Jag köpte en storlek som var lite större, men det är bara för jag sk ha den till vinter, och jg har nästn alltid massa tjocka tröjor på mig då och jag vill ju få plats med llt under en stängd jacka. ;)
Sen efter det så bjöd pappa mig och elin på varsin milkshake. Mmh. Sen åkte vi hem till moster för att fira Emma. :D
Hon fick en locktång av oss, så efter maten så locka jag hennes hår och efter fikt smink jag henne. Hon blev så söt så. ♥ Sen så skulle vi åka hem.
När vi kom hem så sa mamma och pappa att dem skulle åka och handla, och att det blir hejgjord pizza till kvällsmat. Jag är inte direkt förtjust i det och sa att jag inte ville ha det. Då sa mamma att jag kunde laga vad som helst, bara jag gjorde det själv och då s jag att jag ville göra pomfritts och då sa hon nej. Jag mena, hon sa ju att jag fick göra vad jag ville. ;) Haha... Men jag äter pizzan ändå. Och senare ikväll så tar jag popcorn och dipp. Åh, det blir inte bättre. Jo! Imorgon så blir det ju Boda Borg med fotbolls-laget som avslutning. Det kommer bli super kul ! Så det blir att cykla iväg till sannerudsvallen imorgon kl. 10 och sedan åka med buss till Karlskoga. Nu har jag inte mer att tilläga.

   






bilden är från en uteträning i februri. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0