Skolkort och mååååla!

Åh hej ! Idag så kom skolkortena! Som jag har längtat. Fast jag längtar ännu mer tills skolkatalogen kommer. Fast ja, den komme inte förän i decembar sa dem. :( Menmen, sånt är livet. Right? 

Iaf så var det skola idag. På språket kollade vi på Asterix och Obelix fast i fransk version och svensk text. (Ja, om jag nu inte talat om det har jag franska som språk.) Sen på svenskan bok-prata vi och sen på SO så gick vi igenom lite om vad vi skulle sysla med fram till jullovet. GT blir det att hålla på med. Inte min favorit grej, men det får funka. Jag längtar verkligen till vårterminen när man håller på med Geografi. Det gillar jag verkligen !
Sen hade vi mentorsträff och Clara och jag börja skratta pga en sak. Haha... Sen så var det bara Kemi och bild kvar på schemat och båda sakerna gick väldigt fort. Sen när jag kom hem satte jag mig på datan ett tag och sen så bestämde jag mig för att sätta mig och måla. Jag började med lite slarvbilder och avslutade med ett porträtt av Ida Hjalmarsson i min klass. Jag är inte klar än utan jag ska lägga till skuggningar och sånt, men jag lägger upp en bild av den i slutet iaf. Sen så när jag var "klar" med det så satte jag mig på datan igen och laddade över bilder från kameran. Nej nu orkar jag inte blogga mer. Ciao !

 

den blev väldigt FAILAD!




skolfottot -.-




högst upp (från vänster): jag, Oscar Hirvonen, Ida Hjalmarsson, Fanna Ronnby Pereira, Tina, Maja Fager, Linn Karlsson
mittersta raden (från vänster): Kenny Juhlin Karlsson, Clara Olsson, Slara Reis, Elin Bergfeldt, Ilham Ettaya, Andreas Johanson
längst ner (från vänster): Nancy (mentor), Hanna Käld, Hannah Gustafsson, Daniella Jansson, Wilhelm Thunberg, Kristin Eriksson, Ida Hasselund.

frånvarande: Erik Larsson, Kevin Johansson och Agneta (mentor). :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0