Rinning kladdkaka. ;)

Godkväll. Haha, ja förut var jag ju med Tina som jag skrev i förra inlägget. Kort efter vi hade stängt av datan så började vi leka "det här är en bro" , ja fråga inte vad det är. Xd Men iaf så ramlade jag ner på golvet och vi hålde på att skratta ihjäl oss. Sen så lovar jag att jag skratta mins i en 20 min  och Tina skratta ju åt mig. Nej nu förstår ni inget, så jag ska byta ämne. ;D

När Tina hade gått hem så åt jag mat och titta på tv. Sen blev jag super sugen på att baka, så jag ställde mig och bakade en kladdkaka. Jag vet inte hur jag lyckades, men den blev bränd på utsidan och helt rinnig på utsidan. Men den blev iaf jätte god. Nej nu ska jag nog försöka få mamma att lägga bud på en cardigan på tradera. Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0