Pannkakor med sylt och glass :D

Godkväll alla glada! Idag så har allt gått så snabbt. Först skolan som gick super snabbt. Och sen efter skolan så ar jag med Tina. Vi gjorde pannkakor till mellanmål, men sylt och vaniljglass. Mmmh ! Det var längesedan jag åt hemmalagade pannkakor. Annars är jag såppas lat så jag tar och värmer sånnadära som man köre i affären. That's just me . ;)
Sen målade jag Tinas naglar och sedan gick vi hem till henne eftersom hon hade fått skolkortet. Jag tyckte inte att det blev så bra, men men... Sen så gjorde hon miniflätor, eller som Tina säger rastaflätor i mitt hår och jag kolla igenom hennes musik på mobilen. Sen gick jag hem, åt och för en stund sedan så flyttade jag in min keyboard i mitt rum. Så nu ska jag spela och sjunga med tills jag storknar! Haha. Nej nu ska jag titta på topmodel och sen gå och spela. Tjo hej !



Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Åh jag såg också på topmodel! :)

2010-10-25 @ 22:50:33
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad gott :D

2010-10-26 @ 07:34:12
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0