Övning ger färdighet ;)

Hejsan på er. Jag har kollat min statistik nu under den senaste veckan och det visas att jag faktiskt har läsare som följer bloggen. Det är jag faktiskt riktigt glad för och ska försöka blogga oftare.
Igentligen förstår jag min inte på hur storbloggare som Foki, Kissie, Kenza, Blondin Bella och resten orkar med det. För dem uppdaterar ju hela tiden känns det som. Jaja.

Idag har jag iaf inte gjort någonting annant än att slappa och ätit godis. Och gissa vad jag kom på. Jo! Att jag har godisförbud. FAst det har ju bara pågått sen i onsdags så mamma sa att det inte gjorde nått. Haha så glömsk man kan va. ;) Sart kommer nog mamma och pappa med pizza så jag ska nog avsluta skrivandet. Imorgon är det sista veckan i skolan och sen HÖSTLOV. Och då fyller jag år. :D Nej nu kom dom ! Hejdå.




en gammal bild från förra året. jag kommer ihåg den dagen och ur kul vi hade ! jag älskar dig tina . ♥


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej :) Jag ska kolla på film tänkte jag ;)

Är allt bra med dej idag? =)

2010-10-25 @ 09:08:28
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0