Onsdag !

Hejsan.
IDag har det varit en rolig dag. Först var det ju skola och det var väll sådär. Vi hade konditionsträning på gympan och i slutet körde vi den klssiska evighetsstaffeten. Haha, men vi fick sluta 5 min tidigre för tt jag ramla. Haha, alla tacka mig efter. ;)
Sen efter skolan var jag med Fanny ! ♥ Vi hade det jätte trevlige henna hos henne. Vi bakade chokladbollar, tittade på klipp på youtube och kolla på en 15 min film som Fanny och hennes gamla klass hade gjort. Dom var sååååååå gulliga. Sen var jg tvungen att åka hem och göra läxorna. Kemi och franska. Kemin hjälpte pappa mig med och franskan tror jg att jag klarade bra. Men vi får se hur det går imorgon på lektionen.
Nu har jag nästan nyss gjort klart en sak som Clara ska få imorgon för att hon fyller år. TON-åring . ;) HAha. Så nu kan hon nog ta höga toner. Någon som fatta vd jag mena? ;)

Jag ska försöka ordna en ny header snart. För den här känns väll lite sommrig, eller vad säger ni ? Jag får väll fråg Alva eller Bella om man skulle kunna få lite hjälp. :) ♥
Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, fb och bilddagboken. Vi hörs...










bjuder på några bilder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0