Musik är bra !

Hejsan svejsan !
Idag var det onsdag, som är den VÄRSTA dagen i skolan. Usch, bara tråkiga lektioner. Men efter skolan var jag med Sofia. Haha, ja ni kanske kan gissa er fram till vad vi gjorde? Jo, skratta och satt på datorn. Också var vi ute på gatan och älga runt och c-walka. Vi är som vi är ;). Vid sju var jag tvungen att åka hem, för det börja mörkna, och det är en bit hem. När jag kom hem gjorde jag läxor, målade naglarna, GULA :D, och sen satte jag mig här efter ett tag. Snart ska jag gå och lägga mig. Jag är faktiskt riktigt trött. Men innan det tänkte jag lägga in en låt som jag har suttit och lyssnat på ett tag nu. Jag vet inte varför, men jag tycker den är så mysig och speciellt när man sitter och sjunger med, även om man inte kan texten så bra. Musik är helt enkelt bra.! :)♥





Your Song - Elton John


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej sötan! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

2010-10-21 @ 17:11:29
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0