Mega trött! (N)

Hejsan på er. Idag har det varit en rätt långsam skoldag. FAst torsdagar går väll alltid långsamast av alla dagar i veckan? Men en sak som var super kul var rättegång. På SO så har vi hållt på med lag&rätt och för att göra allt lite roligare så hade vi rättegång. Haha. Gud vad jag skratta. Jag var en nämndeman, eller vad det heter. :D

Sen när jag kom hem så har jag slöat framför tv:n hela dagen. Och för en stund sen så slöt jag ögonen och slumra till ett tag, men såklart kommer mamma och väcker mig. Jaja, thats life. ;)
Och nu sitter jag och glor på Scrubs samtidigt som jag bloggar. Sen efter maten ska jag nog ta ett varmt långt skum-bad och sen måla om naglarna. Kanske så sätter jag på lösnaglarna och pyntar dem också, för jag ör på pysselhumör.

Detta blev ett väldigt kort inlägg, men jag har inget mer att tilläga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0