Måste fixa.

Åh vad jag har blivit lat nu för tiden. Även min arm har blivit så trött så att det är super jobbigt att blogga, iaf just nu. Och läxor och skolan tar upp så mycket av tiden. That's bad. Menmen. Snart är det helg och ännu bättre. Snart är det LOV! :D ♥ Gud så snabbt tiden går. Så ikväll tänkte jag unna mig en tv-kväll. Först vp, (vampire diares) och sen simpson the movie. Jag har verkligen saknar vampire diares på torsdagarna. Och simpsons filmen var det ett tag sen jag såg. ;) Men innan dess måste jag göra ett par saker som tex. läxorna, ta bort gammla limrester från lösnaglarna & sätta på lösnaglarna. De var de jag kom på just nu.

Nej nu ska jag gå och värma pankakor och sen ta en av mina cupcakes. Sen drar jag nog ut och fotar, riktigt fint väder.

Förästen,! Jag måste ju gratta Clara här på bloggen också. Imorse så fick hon en cupcake och ett kort med en supersöt bild på henne och lite text. Grattis sötnos! ;* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0