Måndag.

Hejsan. Ja, idag är det ju måndag. Vilken jag inte gillar så starkt, men några saker som gjorde min dag lite extra bra var mattelektionen för jag, Linn och Wilhelm hade kul då och att min JUSTIN BIEBER tröja äntligen kom! Den har jag länktat efter så läng.
Några saker som var dåligt var att jag tuggar för mycket tuggemi och får ont i magen av det. ;/ Men men.

Idag efter skolan så har jag inte gjort något. Jag har mest suttit vid datorn och lott på tv, också har jag, duktig som jag är, gjort läxor. :)

Haha, ja nu har jag inte så mycket mer att skriva om dagen, eller jo! Jag ramla med cykeln påväg hem från skolan. Jag orade liksom inte knyta skorna och då fastna mitt skosnöre i trampan och sen så skulle jag gå av cykeln men nådde inte ner med foten pga att snöret satt ju fat i trampan och PANG så låg jag på marken. Och Ronja bara : "Vad håller du på med Tilda?" Och jag skrattar. Och GUD vad jag skratta. Det tjöt verkligen av det. Haha. Jaja...





Vi avslutar med 2 bilder på tröjan ;D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0