Fredag, kan det bli bättre?

Hejsan. Ja kan det bli bättre? FREDAG! ♥
Snart så drar jag till ug med Tina. Vi får se vilka vi träffa och vad man gör, för ingan av oss har varit där så det ska bli lite smått spännande.

Idag hade vi sovmorgon till klockan kvart över 9. Då hade vi svenska i en timme. Sen så hade vi västafrikanskdans med 8f. Det var väldigt kul, enligt mig. Men samtidigt lite jobigt. Sen hade vi 25 min på oss att byta om från "dans" kläder till kläder som vi skulle ha när vi tog skolfoto (som vi altså gjorde idag) och att äta på. Fast det var ingen god mat så jag åt inte ens en hel klyftpotatis klyfta. Men efter maten så hade vi som tur hemkunskap. Då lagade vi hamburgare. Mmmh vad gott det blev. Man blev verkligen mätt. Sen så gjorde vi iordning oss till skolfotot. Jag kan ju säga att när man skulle ta de enskilda bilderna var det som om man var någon sorts modell eller nått. Nej jag gillade inte detta foto"bolag". Sen efter skolan åkte jag hem och satt och spela gitarr ett gaska långt tag. Sen åkte jag till stallet och hade teori. Vi lärde oss blandannat hur man gjorde flätor (knopar) som man ar när man ska tävla.

Nej nu hinner jag inte blogga mer, för nu ska vi åka.! Hade bra. Hejdå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0