En snabbis . ;)

Hejsan Svejsan på er. Jag tänkre snabb blogga innan jag stänger av datorn.
Idag så var det skola. Rätt så snabbt gick dagen. Efter det så var jag och Tina hemma hos mig och gjorde alla läxor. Sen så åkte vi upp till höjda och fota lite. Men det var så mörkt, så det blev inga bra kort. Eller 1 bra blev det nog kanske. Sen så bakade jag och Elin förut. För hon ska ha med sig till stallet för hon är med i UG ( ungdomssektionen ) och dem har fritidskvällar varannan tisdag och så skulle dem fika och sånt imorgon. Vi bakade kladdkakemuffins. Vi gjorde dubbel sats, så vi själv fick lite här hemma. Nej nu ska jag stänga av och gå och lägga mig i sängen och läsa "FRåga Alice". Det är värkligen en toppen bok som jag rekomenderar till er.



En bild från idag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0