Taggar träning i fagerås.

Tjo!
Om ca 1 timme sticker jag på 2 timmars lång innomhus träning med fotbollen i fagerås. Ska bli kul, men jag är förkyl och har träningsvärk i armarna så vi får se hur det går. Det gick iaf inte så bra på cupen igår. Vi förlora första, spela oavgjord andra och tredje och förlora fjärde matchen. Så vi kom inte till slutspel. Men jag tyckte det var riktigt bra gjort av oss för att bara ha en innomhus träning bakom oss.

Förut idag så var jag och köpte springkläder som jag ska ha på konditions träningarna. Det blev ett par spring lggnings och en "vindjacka". Nej nu ska jag nog gå och fixa mig till träningen, vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Adara - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jo det e bara bra med mig! :D Själv då?

Det var verkligen en intressant föreläsning med blondinbella!

2010-11-18 @ 23:42:25
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0