Tagga CUP !

Hejsan ! Jag tänker inte blogga alls mycket idag, har inge lust och ska snart dra och lägga mig, ska upp kl 6 imorgon. Tagga cup i säffle! :D♥ Jag ska ta med kameran och försöka lära pappa hur man tar kort, fat det blir väll inga bra, men ändå. Så det blir ingen bloggning i morgon, om inte på kvällen. Får se om jag orkar då.

Jag skulle igentligen vart på tonår i Sannerudkyrkan idag efter ridningen med Ida, men hon hade huvudvärk så vi strunta i det . Så jag har suttit framför datorn och tv:n hela kvällen. Och jag har käkat popcorn. :D Nu ska jag nog dra, hejdå och önska oss lycka till ! :D

Kommentarer
Postat av: Josse

okeej :D

Har du förresten något bra filmtips? :)

2010-11-14 @ 10:49:05
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0