Tack Clara! :D<3

 

 

 

Hejsan ! Ja på bilden kan ni ju se mina supersöta saker jag fick av Clara i sen fördelsedagspresent, en älg och ett lamm. Gissa om jag skratta. Jo ni förstår Sofia Bönström och jag håller ju på att hittar djur till alla. Eller vi tar det djur de liknar och det är nämligen en som liknar en älg på pricken ! Och jag är ju "Bää" och lamm säger ju bää så ja, ni kanske fattar ? ^^

Iaf, skoldagen var rätt dryg. Ungefär vid halv 1 (?) så började det snöa! Jag trodde det skulle sluta, men nej. När jag kom hem var det typ snöstorm, inte kul. Och jag skulle på konditions träning också, käner super kul, not. Men jaja. Hur som helst så gick jag på träningen ändå. Svinkallt i början men varmt i slutet. ;) Och min kondition, vart ska vi börja? Inte på topp iaf ! Sen efter träningen så åkte jag hem, tog en varm och lång dusch och sen åt jag kvällsmat. Varm soppa och varm baugette, kan det bli bättre en snöig dag ? Och sen ska jag nog göra ett glas varm oboy! Och jo, vet ni vad ? Mitt hår har perfekta lockar just nu, dagen kan ju inte sluta bättre? Nej nu ska jag kolla på tv eller nått... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0