Schleeten !

Åh, ruubriken säger allt. Jag ligger här i sängen och är såå himla schleten. Det är nog pga att jag int ehar gjort ett dyst idag. Jag har bara drygat framför datorn och kollat på filmer. The perfect man och robotar. The perfect man är en film som jag rekomenderar starkt.
Snart ska jag nog äta mat. Kyckling och kroketter (stavning?) är inte fel. Inte alls faktiskt. Sen efter maten ska jag nog fixa naglarna inför imorgon, fast jag kan inte bestämma mig om jag ska måla dem eller sätta på lösnaglar. Det blir nog att måla dem, för jag har ingen lust att ha avåkande naglar imorgon när släkten kommer och jag ska leka med kusinerna. Sen ska jag nog också tvätta löshåret och fläta det så det blir helt krusigt när man tar ut det. Jag tänkte ha det så imorgon isåfall, vi får se om jag orkar. Sen ska jag leta fram kläder som jag ska ha imorgon. Jag hade tänkt mig ljusblåa jeansläggings och min vita långärmade tröja tillsammans med smycken. Sen om jag orkar ska jag nog börja plugga inför engelska provet nästa onsdag, annars gör jag det på fredag. Också måste jag fixa en ny header snart. Känner att den nuvarande inte är så rolig, utan mest tråkigt men det blir nog imorgon under dan' som jag fixar den isåfall. För då kan jag ta några bilder med kameran när jag är fixad och klar. ! :) Nej nu har jag inge mer lust att blogga och inget mer att tilläga. Om jag inte bloggar med idag ska jag försöka blogga imorgon. Eller jag SKA blogga imorgon. Vi hörs.



bild från i sommras. det jag stör mig mäst på med bilden är att jag inte har någon hals. ja ni fattar ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0