Lördag och söndag !

Hejsan. Jag bloggade inget i lördags. Orkade inte. Sp jag drar en uppdatering om igår och idag.

Lördag; Jag skulle va med Tina, men jag var tvungen att städa först. Så jag satte såklart igång, men när jag höll på att damma börja det kli i mina ögon och jag börja nysa, så jag slutade och satte mig på datan. Då fick jag sms från Tina som undra om vi skulle gå ut på promenad. Det ville jag såklart och jag fråga om vi kunde gå ner till fryken. Och det ville hon . (Y) Så vi tog cyklarna, jag cykla och hon gick med sin. När vi kom ner till fryken klättra vi upp på bryggorna och satte oss och prata. Eller fantisera, eller skratta. Haha... Sen var vi tvugna att cykla hem, för Tina skulle äta, och typ jag med. Sen efter vi hade ätit kommer jag inte ihåg vad vi gjorde , men kvart över 4 så åkte vi till stallet för vi skulle hjälpa till på spökkvällen. Vi skulle ligga i skogen, gömda och "dra" i ben. Usch vad kallt det var ! 3 tåg tog 1 och en halv timma. Jag svär till gud att om jag ville skulle jag kunna somna. Jag var ju t.o.m nära på att göra det några gånger. Under den 3:dej rundan när de kom till vårat ställe så var det 1 barn (om inte flera) som "trassla" in sig i mina armar och ett barn som "sparka"/gick in i mitt huvud, eftersom vi låg på marken, så nu idag (söndag) har jag haft huvudvärk som kommer och går. Sen efter det så åkte vi hem. Hemma blev det tacos till mat. Karro, jonna t, Tina, jag och elin var det som åt. Och mamma och pappa också då. Karro och Jonna T är föresten Elins vänner.
Sen efter det så sov Tina här. Vi satt på datan till halv 1 och sen så såg vi på 27 dresses. Jag älskar den filmen, men jag somna. (A)

Söndag; Tina och jag vakna ungefär 10. Då kom pappa in och fråga om vi ville ha frukost, fast vi sa att vi skulle komma när vi var hungriga. Efter att vi hade luggit kvar i sängen ett tag så gick vi upp. Efter det så la vi oss i sängen igen och kolla på Scrubs och It's Me Or The Dog. Sen så gjorde vi iordning oss och gick ut på promenad, eller ja, jag tog cykeln och hon gick. Sen påvägen hem så gick vi förbi coop för Tina skulle köpa mjölk. Sen gick vi hem och jag åt flingor med mjölk. Sen stack jag på träning. 2 timmars innomhus träning med fotbollen. Jag har inte gått på träningarna som var't under veckan för jag har ju fyllt år också mådde jag dåligt en dag. Men det var faktiskt jätte kul. Och jag som kanske tänkt slutat i fotbollen för jag inte brann för det lika mycket som jag gjorde förr, men den planen har nu ändrats. Jag tyckte det var 7kt kul. Fast min kondition kanske inte ä på topp då men ...
Sen så åkte jag hem och då var maten klar. Potatisgratäng och körv. Mmmh. Sen duscha jag och sen så öva jag lite på engelska och matte provet. Det gick faktiskt hyfsat bra. Sen så kom Tina och vi öva på en lpt vi ska sjunga på julshowen, troligen. Sen när hon gick hem har jag bara latat mig framför datan. Jag har inga planer för resten av kvällen häller. Jo ! Jag måste hitta en bok som jag ska läsa 50 sidor i tills på onsdag. :( Usch, jag hatar't. Men men, så det när man går i skolan, tyvärr.





Jag har inga bilder från helgen så ni får nöja er med en av mina favvo låtar. :) ♥

LYSSNA OCH ÄÄÄÄÄÄÄLSKA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0