Jag fryser!

Hallå där! Idag var det onsdag ja, och mycket mycket snö ute . Det gillar vi inte, iaf inte nu, men i december är det helt okej. Jaja. Skolan idag gick väldigt drygt, jag gillar inte onsdagar. Alla tråkiga lektioner, förutom musik, gympa och ibland språk då. Sen när skolan var slut så väntade Ronja på mig så vi gick i hem tillsammans. Rätt kul faktiskt, vi prata om allt! Vi gick med cyklarna, men jag gled ju mer med mina uggs än gick. Och när hon skulle svänga in så gick det ett tag, sen så drog jag mig med cykeln så jag låg på marken och cykeln nån meter brevid. Pinsamt ifall det hade kommit nån. När jag äntligen hade kommit hem så gjorde mamma en varm macka åt mig, jag gjorde varm oboy och tog en yougurt. Men jag fick super ont i magen av oboyen och mackan och yougurten var nog inte så fräsch, så jag åt den inte. Sen så har jag drygat framför datan sen dess. Jag tänkte igentligen gå ut och fota när jag hade ätit klart, men då var det redan mörkt så jag orka inte och bilderna skulle nog inte blivit så bra.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och fryser. Snart ska jag gå och plugga kemi läxa och franska. Jag är hungrig också, ska be pappa laga iordning nått när han kommer hem med Elin från stallet. Jag ska ju även leta fram dagen videoklipp elr musikklipp! Jag tror faktiskt jag vet vad jag ska lägga upp. Ni får se sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0