Hejsan .

Eller godmorgon ? Jag har nyss kommit hem från astma läkaren iaf. Hon var 20 min sen men det gör inget. Det tog bara 20  min denna gång. Min astma hade förbättrats och jag hade gått ner i vikt. Känner mig sådär småstolt. Plus att jag har blivit 1 cem längre och nu är jag lika lång som Mammi . Så nu får hon gå runt och känna sig som en kortis. Hihi.

Idag så ska jag nnog bara chilla. Se om det kanske är någon som vill hitta på något ? Igentligen skulle jag vara med Sofia , men hon skulle få besök och var tvungen att städa. Känner min lite små taskig nu, men HA-HA. ;)
Nej nu skall jag göra något annat än att blogga. Puss !







här är några bilder sen elin och jag fotta i söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0