Hejsan.

Ja, jag sov ju över hos Sofia från igår till idag . Super kul och värd natt! Detta gör vi om snart.
Idag har jag varit på 2 timmars träning i Fagerås. Riktigt kul faktiskt. Sen efter träningen som varade mellan 1 och 3 så åt jag mat och duschade. Sen ringde jag Tina och satte mig på datatn. Efter ett långt tag la vi på, jag stängde av datorn och då var det dags för kvällsmat. Efter kvällsmaten så bakade jag, Elin och pappa, för Elin ska ha med sig muffins imorgon till en föräldra show på kvällen. Den ska jag på imorgon och jag tar nog med mig kameran, så jag kanske lägger upp korten här sen. ;) Nu ska jag sitta här ett tag till och sen ska jag lägga mig och läsa å kolla på tv. Vi seeees...




Sofia och jag såg på 2 filmer igår. Mirrors, som är en skräck film och Starstruck, som är en, ja jag vet inte. Men den eller dom var iaf väldigt bra !
Iaf, i filmen starstruck var det vissa låtar med som Sterling Knight eller Christoffer While som han heter i filmen heter och en av dessa låtar förälskade jag mig i. ! Hero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0