Godkväll :)

Förut så var jag ju med Tina. Vi har övat på en låt vi ska sjunga på julavslutningen också har jag hjälp henne att packa till Selma spa. Sen har jag följt med henne ner på Kil så hon fick köpa en mascara. Och undertiden vi gick hem så pratade vi. Åh gud så kul det var. Vi pratade väldigt mycket skvaller och om sånt vi bara hux flux kom på. (Våra fantasier (A)) Haha. Och vi kom på att vi skulle faktiskt kunna starta en svallertidning, för såppas mycket har vi att snacka om. Haha, åh gud vad jag älskar den tjejen. Men imorgon åker hon. Också ska hon vara borta i 3 nätter. Jag kommer ju dö! Men kul kommer vi ha när hon kommer hem.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på top modell , men just nu är det reklam. Nej nu börja det ! Vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0