Glad Tilda !

Hejsan ! Åh jag är jätte glad över alla saker jag har fått idag. Bäst av allt jag har fått är nog stativet ! Jag lägger upp saker som jag fick i slutet av inlägget. Jag lägger även in några andra bilder då också.
Förut var Tina här också. Vi såg på vampire diaries , hon åt tårta och vi snackade. Och skrattade ! Härligt att hon äntligen är hemma.

Imorgon blir det stan med Maja. Jag är igenligen inte shopping sugen, men mamma sa att jag kunde följa med och glutta i butikerna. Maja och jag ska ju även fika och ha det trevligt. Sen vi fyra blir det att rida och sen ska jag slappa hela kvällen. Göttich!

Jo, förut iaf när farmor, farfar, moster,, mormor, morfar, jag , mamma och peter satt vi bordet skulle jag berätta ett skämt. Katt åt elskåp, blev proppmätt. Det tog mig en halvtimme tills jag kom till sjävla ordet proppmätt. Jag skratta som bara den. Åh gud. Jag vet inte vad det blev, men det var kul ! Haha XD Nej nu ska jag göra något annat. Vi hörs!


 

först har vi det älskade stativet och sen en hästbok som jag bara ÄLSKAR ! ♥



En 2 and a ½ men - box :D

 

en locktång så man får sånadär gulliga vågar ! :D



och en scarf/halsduk som jag total ÄLLSKAAAAAAAAAAAAAAAAR !


Jag fick ju även två nagelack, två par örhängen, ett presentkort på GT och peeeeeengar !

Här får ni lite bilder på tårtan, emma och johan, mina två kusiner . :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0