Förkyld !

Hej !
Idag hae jag utvecklings samtal efter skolan. Det gick super bra. Efter det så åkte jag och mamma in till stan för att hitta en jacka till mig. Vi hitta en super skön från team sportia. Vi gick även in på skokanonen och kollade efter vinter skor till mig, men vi hitta inga vi köpte. Där emot hitta jag ett par über snygga som står högt upp på min önskelista!

Snart ska jag gå och göra läxor och sen så ska jag nog titta på ung och borstskämd eller top modell. Jag har inte bestämmt mig. Jag är även suer förkyld så jag har ingen vidare lust att göra något annat. Funderar även på att se klart Harry Potter och den flammande bägaren som Elin och jag började se på igår. Vi får se. Jag ska nog iag göra mig isteé eller varm oboy. Det är inte helt fel. ;)

På fredag bär det av till Stockholm också! Fredag shopping, lördag shopping och musikal och söndag shopping. Suverän helg ! Jag ska försöka att inhandla endel julklappar där också. Elin och jag ska ju dela på ett hotellrum så jag kan ju iaf passa på att köpa saker till mamma och pappa. Nej nu ska jag bara kolla fb och sen stänga av datan. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0