.

Hejsan igen. ! Ja nu kommer nog snart gärsterna. Mamma håller på att fixa ute i "köket" eller vad man nu säger där gästerna ska sitta och äta och jag borde nog gå och hjälpa till. Fast nä! Jag stannar här vi datorn, lyssnar på you me at six och skriver pm på bilddagboken med Tina. Haha, vi är riktigt roliga typer. Ni borde föresten kolla in hennes blogg, hon förtjänar läsare ! -----> http//tiaan.blogg.se .
Hon kommer hem ikväll också. Jag har saknat henne. ! Jag ska se om vi inte kan träffa lite då. Jag har så MYCKET att berätta för henne, även om hon bara har varit borta 3 nätter. Fast det är ju hemlisar, så ni får inte veta ett dyst . He-he... ;)



bilden är sen i våras nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0