Det blev ju inge mer..

Det blev ju inge mer bloggande igår, för vi va hos Tina och gjorde iordning oss ist. Men , men . Jag fick inga bilder häller. Eller jo, 3 st men det var sånna Elin tog när vi kom och plingade på hos mig. Men jag lägger upp dom i slutet ändå.

Idag är det första dagen på höstlovet. Gött dä ! Jag ska nog även vara med Tina idag. Men jag har ingen aning om hon har kommit upp ur sängen än. ;) Men jag väntar nog ett tag till innan jag promenerar ner till na'. Och den fuskisen. HON åker till selma spa imorgon och kommer inte hem förrän torsdag kväll och dissar min födelsedag helt . Nej då, hon dissar mig inte. Utan vi sover över på lördag till söndag ist och vakar tårta . :D Som det kommer se ut i köket sen... Jaja. :)



jag, sandra, ronja :)



jag och sadra ♥



ronja och tina (:

jag fick dock ingen bild på sofie som var vampyr med huggtänder och röda linser i :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0