Dålig uppdatering , ja!

Hejsan. Förlåt atta jag inte har uppdaterat under veckan, men det har varit mycket läxor i skolan och sånt och jag har helt enkelt varit för trött, och att blogga ligger inte direkt längst upp på min att göra; lista. Men iaf, jag lovar att jag ska blogga så ofta jag orkar !

Idag ska jag iaf sova över med Sofia hemma hos henne. Det ska bli riktigt roligt, och jag har sett fram emot det ända sen vi bestämde det. Vi ska se på skräckfilma, mirrors, och sen hittar vi väll på något kuligt. Jag menar, vi är ju bäst på att skratta så. ;)♥ Vi får se om jag bloggar något mer under dagen.
Jag vaknade iaf upp imorse och skulle gå och ge katten mat och då kollar jag ut genom fönstret och vet ni vad jag ser ? Jo det snöar! Visst, jag gillar snö, men till nästa söndag kunde det väll ha kommit. Jag menar, det är ju 1:a advent då. Och jag, Ida, Tina, Clara, Linn och Maja ska ju sjunga i församlings hem. Då kunde det varit mysigt med snö! :D Menmen. Hoppas det inte smällter denna vecka då.

Nej, nu ska jag försöka få Sofa att gå och möta mig någon stans, hejdå! :D




Kommentarer
Postat av: i s a b e l l - fotografering

Du har nu blivit länkad i ett inlägg pga att du röstade på mig i fototävlingen hos MIMI, tack! tyvärr vann jag inte, men du är väll på nästa gång jag behöver din hjälp? ;)



Återigen, tack! ♥

Ha en fin lördagskväll!

2010-11-20 @ 17:02:41
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0