8 november.

Hejsan. Idag så har det vart skola. Mycket tråkigt, fast nä. Jaghar faktiskt skrattat en del och musiken var great ! (Y) Vi dansade, blandannat par-dans. Jag och Tina fick dansa tillsammans och gissa vad? Jo, vi skratta! Vi gjorde lyft när vi dansa också, det var nog det vi skratta mest åt. Sen så flöt väll skoldagen på rätt så bra annars tyckte jag. Sen efter skolan var jag med Tina. Vi gjorde lite läxor och satt framför datorn. Vi är riktigt lata ibland. Men hon gick hem för en halvtimme sen (?) och när hon gick hem åt jag mat. Snart ska jag nog göra lite mer läxor. Öva mer på proven, vi har ju blandannat 1 prov och 2 läxförhör i morgon i think. Jag ska nog även starta en ny kategori! Musik. Eller som jag kommer kalla det, dagens låt. Efter som jag inte hinner fota så mycket nu tycker jag det blir lite tomt i bloggen utan bilder och sånt så jag ska lägga ut en låt varje dag från youtube. Eller videoklipp, eller både och, bara det är sånt jag gillar. Låter det bra? :) Jag kanske ska kalla kategorin Media ist? Vi får se!

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0