2 dagar kvar ! :D

Hejsan svejsan !
Jag idag är det 2 dagar kvar till jag blir 13. Jag längtar...

Idag var jag iaf med Maja. Det var ett tag sen nu, så det var riktigt kul faktiskt. Vi bakade cup-cakes, spela mario och kolla på barnfilmer. En av filmerna vi såg var Björn bröder. Jag kommer ihåg när den släpptes på bio, för jag, pappa, min kusin Johan och hans pappa Magnus var på den. Samtidigt var Elin och moster på Lilla Jönssonligan på kollo. Sånt kommer jag ihåg. ;)

Imorgon så blir det att gå upp tidigt och ner till vårdcentralen tjugo över nio. Jag är inte taggad för det och tänker gå och lägga mig igen såfort jag kommer hem. Och senare kanske jag ska vara med Sofa. Det kommer säkert bli riktigt roligt.
Nej, nu har jag inget mer att tilläga, hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0