13år.

Hejsan alla bloggläsare ! :D Ja om det nu är några, som jag tror efrtersom jag kollar statistiken och den visar att jag har läsare iaf.
Ja, nu är med tonåring. Haha. Jag har fått lite saker än. Två nagelack och ett par jätte söta örhängen av mamma och pappa. Resten får jag sen.
Nu sitter jag här och chattar med Sofia. Den ungen får mig alltid att le. Lika mycket varje gång ! Jag älskar dig ;* ♥

Jag har faktiskt tänk att baka något till kalaset sen. Kanske cup-cakes, eller bara vanliha muffins? Jag frågar nog syrran om hon hjälper mig då, om jag nu orkar baka. Hade faktiskt tänkt att vara ta det lung ända till stridsropen kommer sen. (Kusinerna ;]) Nej nu ska jag sätta mig och spela lite keyboard. Jag hade också tänkt att sätta igång en frågestund snart på bloggen, vi får se... :)




jag idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0