Tina idag ♥♥

Hejsan svejsan! ♥
Idag har jag varit med Tina hela dagen. Mysigt. Först på "morgonen" var vi ute i skogen och fota. Fick väll några fina bilder som jag kanske lägger upp. Sen så gick vi in och såg på Marley och Jag. Den var skit bra, men sorlig. Jag och Tina gråt, som vanligt. Sen så åt vi och sen åkte vi typ till naturstigen och fotta och massor. Bilder kommer när jag har redigerat några.

Nör vi var på naturstigen tog jag kort på Tina med hennes kamera. Då var det typ torr lera, så man skönk inte. Då var det såhär att jag skulle få till en bild och då skulle jag hoppa över en liten vatten "beck". Då var det sjunk lera på andra sidan, men det viste ju inte jag så jag hoppa och landa i leran på andra sidan och började sjunka. Jag kände hur paniken kom. Sen så blev mina skor helt leriga, men det gick bort med hjälp av mossan.

Bloggar mer sen, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0