Text till Maja! ♥

Maja Schagerström!

Bästa vänn. Vart ska jag börja.?
Jag älskar dig till 10000000 och ännu mer. 
Jag kan ju börja med våra semestrar. Dom är fasen bäst. 
Sen kan vi ju ta våra familje kvällar. Dom brukar börja kul och oftast sluta med att vi sover ! ^^ Vi är bara för söta! 
Sen våra utflyker och sånt. ♥♥♥♥
Asså, Maja! Fatta hur mycket jag älskar dig!
I år är det 11 år sen vi blev bästisar. Jag tror jag inte känner nån som varit bästisar så länge?
Jag vet att vi har bråkat ibland men hallå? Man är inte bästisar om man inte bråkar!

Från vaggan till graven hunny! ♥







♥♥♥♥♥♥♥♥

 


Kommentarer
Postat av: majsan tilda fannnn

jag ÄLSKAR DIG MED

2010-05-11 @ 19:57:58
URL: http://har ingen
Postat av: majsan tilda fannnn

du är den bästa bästisen som nonsin skådas. du har det där lilla extra som ingen annan har älskar din min vilda gos matilda gos.

ÄLSKAR DIG TILDIUS

MEST AV ALLA KOMPISAR JAG VET.

MAMMA, PAPPA OCH SYRRAN LIGGER JU

FÖRST. OCH SLÄKTEN. SEN DU.

SORRY. MEN DU LIGGER FÖRST AV ALLA ANDRA JAG KÄNNER

2010-05-11 @ 20:02:16
URL: http://har ingen
Postat av: Anonym

du är den bästa bästisen som nonsin skådas. du har det där lilla extra som ingen annan har älskar din min vilda gos matilda gos.

ÄLSKAR DIG TILDIUS

MEST AV ALLA KOMPISAR JAG VET.

MAMMA, PAPPA OCH SYRRAN LIGGER JU

FÖRST. OCH SLÄKTEN. SEN DU.

SORRY. MEN DU LIGGER FÖRST AV ALLA ANDRA JAG KÄNNER

2010-05-11 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0