Svar!

Hejsan! ♥
Nu kommer svaren på alla frågor ni har ställt. Det var kul att det blev ganska många frågor för att vara den första frågestunden.


Varför börja du blogga?
Jag började blogga för och främst för att jag trodde att det skulle vara roligt och sen för att min syster hade en blogg. Jag tyckte också att det värkade "coolt".

Hur långt vill du gå med bloggen?
Jag vet inte riktigt. Jag skulle ju tycka att det var kul om jag fick så många läsare som möjligt!

Vilken är din favorit film?
Ja ni, det varierar. Just nu tror jag det kanske är New Moon. Men jag tycker väldigt mycket om Titanic också.

Vilken är din favorit färg?
Det är blå och olika blåa nyanser. Turkos, isblått mm.

Favorit djur?
Jag har jätte många favorit djur men några av dem är katt, häst, giraff och späckhuggare.

Favorit blogg, vilka brukar du läsa först?
En av mina favorit bloggar är Fokis blogg. En av mina andra favorit bloggar är Bellas blogg.

Vad gillar du mest med allt?
Oj, svår fråga. Jag gillar ju så mycket. Men om jag måste säga en sak jag gillar mest av allt i hela världen är det min familj/släkt och min katt Tigris. ♥

Vad tycker du är roligast med att blogga?
Det roligaste med att blogga är nog att jag får uttrycka min dag i ord och ibland bilder. Det är faktist rätt kompliserat om man tänker noga. Så man är ju rätt så duktig när man bloggar. Är det nån som håller med? ^^



Så, nu har jag svarat på era frågor. Vissa av frågorna var nästan exakt lika så då svarade jag på en av dom! (;
Nu ska jag bara tacka för alla roliga frågor ! ♥♥♥

Tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0