Sur på min tjocka katt!

31 maj 2010
 
Hejsan. idag var det en bra dag, tror jag. Det började med skola då. som vanligt. Först på morgonen så berättade alla vart dom hade praoat i fredags och hur dom tyckte om det. Sen så körde vi igenom skolavslutnings-låten. en går typ såhär; Vintern har varit ganske lång. Men jag har sjungit på en sång, som gör livet lite lättare för mig varje gång.... Den heter sommar och solvarma dar och det är Arvingarna som sjunger den. Sen så var det matte och sen slöjd. Alva och jag målade våra hyllor hela slöjden. Det var rätt så kul, för då hann vi prata en hel del. Sen så var det mat och rast. Sen efter rasten så jobbade vi med Nordamerika i 1 timma och sen slutade vi. När jag kom hem så satte jag mig vi datan i 20 min och sen gick jag ut och fotta lite. Ni kommer få 2,3,4 eller 5 bilder i slutet av inlägget. Men undertiden jag fotta så gick Tigris ut. Ni vet, min katt. Och hon är inne katt så hon är ju inte så snabb och anpassad att vara ute i skogen och sånt. Och grannarna har två hundar som jaga katterna och hade en av hundarna jagat Tigris hade hon nog varit regält skadad eller död nu. Och det vill jag inte ska hända! Men hursom helst. När jag låg och tog några kort på mig själv så gick hon någon stans. Och jag visste inte vart! Så jag blev så himla nervös så jag ringde Tina också letade vi efter henne. Tillslut hitta vi henne vid ett ställe mamma sa att hon bukade gå till. Sen fick hon utegångsförbud, men hon gjorde samma sak en gång till samma dag. efter vi hade letat efter Tigris första gången så såg Tina och jag på Sex And The City(ettan) och sen åkte vi till coop/okq8 och då köpte Tina present till sin pappa som fyller år imorgon. Samtidigt passade jag på att köpa en mjukglass med balndat strössel på. Mmm... Sen så åkte vi hem och gjorde saker och sen så gick hon hem. Nu sitter jag här och tittar på Top Modell. Gillar det programmet ska ni veta! Puss ♥

 

 




Bjuder på bilden! ;)



Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Snygga bilder! Så Tigris fick utegångsförbud den dagen!

2010-06-04 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0