Red förut!

Hej, förut var man och red då! Då red man sin älskling, Elsa. Hon är en tyskimport och har färgen skäck. Ni får en bil på henne i slutet. Vi gjorde "hopp-provet" för märke 1. Eller det var ju typ inget hopp-prov, utan trava över bommar prov. Det gick bra, förutom att Elsa stannna mitt i 3:dje bom saken. Men jag blev godkänd. Sen så åkte jag hem och tog ett varmt härligt bad. Sen åt jag mat. Det blev tacos. Mm, gott.

Nu sitter jag här och lyssnar på BigCityDreams - NeverShoutNever.
Men nyss fick jag behov av att komma i kontakt med Alva ! Varför undrar ni kanske? Jo för RUBBEN (rabih*) ska vara med på SommarKrysset på TV4 imorgon. Det är en lång och roligt historia över att vi gillar RUBBEN, men jag ska försöka korta ner den...
Vi hade myskväll en gång när det var let's dance på TV:n och då så skratta vi i mer än 15 min utan avbrott åt honom. Så det är därför vi älskar honom! ♥



Förut stände min data av sig. Är det någon som vet vart man kan köpa kylbricka att ha under datan så den inte blir så varm? För man kan typ grilla körv på min när den är varm. Det är sant. Jag ska testa det någon dag.
Puss ♥


älskar dig min lilla ponny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0