Löshår?

Hejsan.
Klockan är 09:14 och jag har snat varit vaken i en timme! -.-
Men iaf.


Jag har tänkt jätte länge på att köpa löshår. Och igår kollade jag och då hittade jag det och idag så kanske jag ska köpa det. Efter som jag ska köpa det på trader så blir det ju blilligare. För om jag skulle köpt på Kawaii Design skulle jag betala 499:- förlåshår, 4/5 gånger 15 för klippons som man ska sy fast på löshåret och sen hårhärg, för det fanns inte i min hår färg och på tradera så kostar det 350:-
Bloggar mer senare. ♥



Så ser det ut" ;D


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Fint! jag skulle också vilja ha löshår :)



SV; ja verkligen. Det är dags att hon visar att hon faktistk är 19 år!

2010-05-14 @ 12:28:50
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0