Kläder.

Jag kikade in på ginatricot, lindex och hm för att titta på lite kläderoch saker igår. Sen skulle jag lägga upp ett inlägg, men datan stängde av sig så jag lägger jag inte det idag. Nu får ni se vad jag hitta!

 

Det här hittade jag på HM. Jag tänkte mig min skolavslutningsklänning, vita läggins, kortbyxot och ett brunt "flät" skärp. Vad tror ni om det? 




Det här hittade jag på lindex.
Den gula skjortan tror jag skulle vara fin med ett vitt linne under och att den skulle vara uppknäppt och några snygga jeans eller jeans läggings.
Den blommiga tror jag skulle vara snygg tillsammans med ett stort brunt skärp runt midjan.
Den vita saken skulle vara fin till en sommarklänning,
3 kvarts jeans läggingsen skulle nog bli fina till sommaren tillsammans med en gullig t-shirt.

Sen från gina   hitta jag ett par rosetter, men min data har spnuk så jag kan inte lägga upp bilden nu.
Vad tycker ni om kläderna då?
komentera ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0