Idag, ikea och Maja.

Hejhej, det här inlägget skulle jag lagt ut igår, men datan fick ryck så den stängde av sig. Så nu får ni det istället! :D♥




Hejsan! ♥
Nu tänkte jag skriva om min dag.
Ja imorse var jag ju till ikea med mamma, syster, moster och en av mina kusiner. Det var kul. Mamma köpte typ servetter, påslakan, diskborstar och lite mer. Sen så köpte vi mjukglass på ikea för 5 kr, men jag orka typ bara hälften av den. ;)
Sen gick vi in på bergvik. Då köpte min kusin ett diadem som det står hello kitty på och min syster köpte ett par jeansläggins. Sen när vi kom hem så bloggade jag lite. Sen ringde jag Maja och frågade om vi skulle va ett tag, och det ville hon så hon kom till mig. Vi gick ut i skogen på "promenad" och sen hoppa vi studsmatta och tog bilder då. I slutet av detta inlägg lägger jag in två reigerade bilder från idag. En på mig och en på Maja som hoppar.


Nu sitter jag här och tittar på how I meet you mother och sen ska jag se på 2 and a ½ men.



Hihi, Maja idag! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0