Dop och Tina!

Hejsan alla söta! ♥
Först imorse var jag på dop. Det var lilla Hanna som döptes. Det var väll fint. Sen så blev det mat och tårta. Mums!
Sen så åkte vi hem. Då var jag med Tina. Vi åkte ut och cykla. Eller vi cykla till vikstaskolan och åkte på en rolig sak. Sen åkte vi hem och hoppa studsmatta.
Sen gick vi in och titta på Rosa Pantern tv 4. Asså jag älskar den filmen! Men för en stund sen var tina tvungen att gå hem.

Imorgon blir det att gå på bio och kanske stan med Majsan! Vi vet inte riktigt vad vi ska se än men vi tror antagligen Alice i underlandet eller The last song eller någon annan!
Någon som sett dom och tycker att dom är bra? Nu ska jag leta efter chinos på nätet som inte är för dyra så att jag kan köpa dem!

Puss! ♥



Oserriös bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0