DM match! ♥

Hejsan! ♥♥
Idag var det DM match! Kul. Men vi förlora med 2-1 till Skoghall. Synd det.
Men imorgon tar vi östra deje tror jag det var vi skulle spela mot.
Iaf.

Idag i skolan var det sista elevens val. Då hade vi uppvisning. Jag har ju dans med typ alla tjejer från min klass utom två också är några från 5:an och en från 4:an med. Först visade vi upp "chearlidingen" som vi gjort själva. Jag börja typ asgarva när vi gjorde vår. Jag vet inte varför?! Kanske låten? Vi hade can't touch this dodododo, do do....
Eller så var det våra rörelser. Men sen så visade vi upp en dans som alla gjort tillsammans. Vi var liksom i 4 grupper också så hade varje grupp, varje person i gruppen, gjor en rörelse som man kan liksom räkna till 4:a. Så det satte vi ihop och sånt. Kul.
Sen så var den ZUMBA. Då gjorde vi lite rörelser och sånt. Man vickar ju mycket på höften och rör mycket på armarna i det. Sen så var det typ "paus" för oss och då kom en annan grupp i Elevens val och gjorde nått.
Medans dom gjorde det så gick vi som hade dans in i omklädningsrummet och tog flask färger i ansiktet så vi skulle se lite "agresiva" eller vad man nu ska säga till AFRODANSEN. Kul! ♥
Sen när vi var klara gick vi in till ett annat klassrum och så skulle dom som hade gitarr spela upp två låtar. Den ena låten var Time to get a gun och den andra kommer jag inte ihåg vad den heter.
Sen gick vi in i våra klassrum och där fick vi rulltårta med grädde. vindruvor och chooklad på. Gott. Sen sluta vi. Då åkte jag hem också var jag med Tina. Vi var typ ute och inne.
När vi var ute såg vi rådjur som vi"smög" på. Sen så åkte ju jag till matchen och sånt.


Nu ska jag installera mitt The Sims 3.
Ni får ha det bra och så får vi se om jag laddar upp dagens Hiss eller Diss idag. Kanske skippar det.

Puss ♥♥




Ja, typ sådär såg vi ut! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0