Bada i Fryken!

Hejsan! ♥
Idag badade jag för fösta gången i fryken detta år! Det var faktist rätt varmt. Det var jag, Tina, Ronja och Clara. men sen började det att åska. Usch och fy och blä vad jag hatar åska. Det bara skrämmer mig. När det åskar vill jag bara krypa upp i sängen med täcket uppe vid näsan och en kopp oboy eller nått. Fy vad mysigt. Hur som helst.
När vi va där nera så sprang jag in för att kolla vad klockan va. Sen skulle jag springa ut till dom i vattnet igen, (jag hadee inte doppat mig än) för att säga vad klockan var till Clara. Då så fastna jag i sanden eller något och ramla framlänges i vattnet. Så, ja. Jag doppa mig ju typ. Sen så gick vi jämt upp och då såg vi Ludde och Ponta från klassen. ponta hade ett helt gb glasspaket med sig och Ludde en hel coola flaska. Då undrarde vi om vi fick smaka på glassen, men det fick vi inte. Men då fråga Ponta om nån av oss hade mobil med sig, och det hade jag. Så kjag sa att han fick låna den om vi fick smaka på hans glass, och då fick vi det! ♥ Sen så fick vi glasspaketet av honom. Tack Pontus! ♥

Sen så cyklade Clara och jag hem när det började åska då och när jag kom hem så åska det jätte mycket. Så träningen blev instäld! :( Så Clara och jag va istället. Vi körde UNO och titta på TV. Sen så åkte hon hem och då skulle jag äta.

Nu sitter jag här och bloggar och tittar på TV. Det är typ Sveriges Fulaste Hem nu på 3:an. Bloggar nog mer senare ! ♥

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Irmus

Vackero ljus :)

2010-05-20 @ 21:39:52
URL: http://irmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0