Årets första...

Hejsan! ♥
Ja, vad är det nu som är årets första??
Jo, årets första vattenkrig hade jag idag! Men Tina. Och hon lurade mig.
Hon bara ; Okej, vi fyller upp vattenflaskorna och håller över oss själva.
Jag ; Okej.
Vi går in och fyller på... Sen går vi till skogen vid mitt hus.
Tina ; Okej, nu sätter vi vettenflaskan över huvudet och sen så tar vi upp den sakta så det rinner.
Jag ; Okej, (men en osäker röst).
Tina ; Okej, 1, 2, 3.
Jag sätter på mig den på huvudet och sen blundar jag. Då häller Tina sitt vatten på mig. Fy vilken hjärnfrossa jag fick!
Men det var kul!



Förut var jag och Ronja och fixa prao plats. Vi ska praoa Frendos. Det ska bli kul det! Nu ska jag snart äta och titta på TV. Kanske hinner blogga sen. Puss ♥


Ni har snart extra glada kunder när jag och Ronja kommer! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0